כיצד מדרסי גובה מסייעים למי שסובל מבעיות גב? מה היתרונות של מדרסים כאלה לעומת מדרסים רגילים? האם קיים תקן אורטופדי לרפידות?

מדרסי גובה מיועדים להיכנס לתוך הנעל ולהגביה את העקב. בעזרת המדרסים אפשר להגביה גברים ונשים בטווח של 2-5 ס"מ ואף לטפל בבעיות גב מסוימות. עם זאת, לא כל המדרסים מטפלים בבעיות גב כי יש צורך בהתאמה אישית שלהם למשקל הגוף וצורת כף הרגל.

שמים אותך על הגובה

באלפא מעבדות מדרסים מודדים את כף הרגל שלך בעזרת סורק לייזר שמפותח על ידי נאס"א ומייצרים עבורך תבנית מדרסים מדויקת ב-100%.

היתרונות של מדרסי גובה

היתרון הבולט של רפידות הגבהה לעומת מדרסים רגילים בא לידי ביטוי באופן שבו הם מגביהים את כף הרגל. בעזרת הגבהה של כף הרגל ניתן לשפר את תחושת הביטחון העצמי של גברים ונשים, לחזק את הדימוי ולהימנע ממבוכה חברתית על רקע גובה נמוך. יתרה על כך, השימוש במדרסים דיסקרטי לחלוטין ואין שום דרך לדעת שהם נמצאים בתוך הנעל.

התאמה אישית במקום תקן אורטופדי

בישראל אין תקן אורטופדי לרפידות גובה ולכן חשוב מאוד לקנות אותן ממכון מקצועי. במכון אלפא מעבדות מדרסים לא מסתפקים במכירת מדרסים מוכנים שמיוצרים מתבנית גנרית, אלא בונים את המדרסים בהתאמה אישית לצרכי המטופל. התאמה אישית מאפשרת ליהנות מהיתרונות הפונקציונאליים של מדרסי גובה ובטווח הארוך לצמצם ואף לרפא בעיות גב שונות.

מייצרים עכשיו את המדרסים הבאים שלך

באלפא מעבדות מדרסים מייצרים את כל סוגי המדרסים לפי הצורך, עם חומר בלעדי וכאן בישראל. זה אומר שלאחר השארת פרטים באתר נוכל ללוות אותך באופן אישי עד לשביעות רצונך המלאה וניצול כל היתרונות של מדרסי גובה.